سفينه الاصدقاء
عزيزى الزائر مرحبا بك انت لم تقم بتسجيل دخولك ان لم يكن لديك حساب رجاء سرعه التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

سفينه الاصدقاء
عزيزى الزائر مرحبا بك انت لم تقم بتسجيل دخولك ان لم يكن لديك حساب رجاء سرعه التسجيل
سفينه الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه

5 مشترك

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Empty عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه

مُساهمة  white dove الأحد مايو 10, 2009 8:08 am

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه 0039

ااااااااااااااااااحلى طبق فوووووووووووول ...وااااااااااااااااااااااحلى فلاااااااااااااااااااااااافل ...لكل عضو على السفينه
قرب ..... قرب.....قرب...........
تعالواااااااااااااااااااااااااااااا يلا القدرة قاربت على النفاذ ...هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اللى يفوته الفوووووووووووووووووووول منتدانا مش مسئول.......واللى تفوته الفلاااااااااافل يبقى على الجوع داااااااااخل ...وعجبى ههههههههههههههههههههه

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Roses

ياهلا.......وغلااااا.... ومرحب........بكل راكب معانا على السفينه ..اللى فى الغرف واللى اون دك ههههههههههههه
نتمنى تقضوا معانا امتع الاوقات واسعدها ......ونستطيع ان نفيد ونستفيد ...

بس عارفين انا بفكر فى ايه.. scratch انى اعمل كمان قدرة بليلة علشان نحلى بعد الفوووووووووووووووول ههههههههههههههههه
عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Wojzqzyyt4yjqzkmmjyi
white dove
white dove

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Empty يبقا هنتعشى

مُساهمة  nono الأحد مايو 10, 2009 1:04 pm

لو الخبر صح يبقا هنتعشى انا حاجز هنا تلات وجبات وطبق وصايه وايت بالزيت الحار ومتنسيش السلطه واللمون cheers cheers
nono
nono

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Empty a7la whiiiiiiiiiiite

مُساهمة  lalawmali الأحد مايو 10, 2009 1:09 pm

yslammo 7abebty hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh raw3a olazez teslam 2idik, bs ta3ali jori 3arabiya n9arab le saydaliya fe zabayn hnak hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 
lalawmali
lalawmali

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Empty رد: عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه

مُساهمة  Rose dream الأحد مايو 10, 2009 3:20 pm

انا اول زبونه هكون عندك اعملى حسابى انا هموت على فول العربية ده من فترة Sad .......... تسلمى وايت وتقبلى مرورى
Rose dream
Rose dream

عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه Empty رد: عندك واحد فوووووووووووول وواحد فلااااااااافل لكل راكب فى السفينه

مُساهمة  3aas4 الأحد مايو 10, 2009 6:10 pm

انتى مين انا عاوز وايت اللى نعرفها هههههههههههههههههههههههههه قرب قرب والقدره حتخلص وكمان عجبى؟ ههههههههههههههههههههههه ... تسلمى على ترحيبك الحاااااااااااااااار واكيد ماشى مع الفول هههههههههههههههههههه...ياريت تدينا خبر اول ماتجيبى قدرة البليله .... وياريت تفكرى تعملى حلبسه بالمره ... تقبلى مرورى
3aas4
3aas4

مُساهمة  white dove الأحد مايو 10, 2009 7:00 pm

هههههههههههههههههههههههههه انا خلاص مش قادره امسك نفسى هموووووت من الضحك على الموضوع ..وعلى الردود اكتر هههههههههههههههههههههههه مش بقولك يا عصفور دى وايت المعدله هههههههههههه بس عايز ه اعرف ايه هى الحلبسه دى علشان نجيبها مع الفووووووووول ......يسلمووو يا رب على المرور الكريم.....
white dove
white dove

مُساهمة  3aas4 الأحد مايو 17, 2009 10:59 am

الحلبسه دى ياوايت هى حمص الشام ههههههههههههههههههه ... بس دى بقى لعبتى انا اللى حعملها ويبقو قدرتين فى المنتدى مش قدره واحده ههههههههههههههههه
3aas4
3aas4

مُساهمة  white dove الجمعة مايو 07, 2010 6:01 pm

يسلموووووووووو حبايب قلبى لالا وروز على مروركم ...واحلى طبقين فوووووووول لاحلى بنات flower
white dove
white dove

مُساهمة  white dove الإثنين يناير 30, 2012 12:33 pm

نونو انا رجعت بعربية الفول تانى بعد الثورة الشوارع زحمة مش لاقية مكان اقف فيه يلا بئه همتك معايا انت وعصفور ورجعوا زباين المنتدى وكل واحد له مكافأة طبق فول وصايه
lol!
white dove
white dove

- مواضيع مماثلة